Cum poate ajunge aplicaţia unei firme locale pe smart TV-urile marilor producători

Autor: Ioana Nita 15.10.2015
Companiile care au în plan să dezvolte aplicaţii pentru televizoarele inteligente – o piaţă aflată în prezent în plină dezvoltare - au la dispoziţie mai multe surse de venit, în funcţie de mo­delul de business ales: aplicaţii acce­sibile pe bază de subscripţie sau gratuit.
 
Producătorii de televizoare inte­li­gente le oferă dezvoltatorilor un kit care le permite să creeze aplicaţii com­patibile cu sistemul de operare al smart TV-urilor. Odată dezvoltate, aplicaţiile TV sunt testate de pro­ducătorii de televizoare, iar apoi listate în ma­gazinul propriu de aplicaţii TV.
 
„Există o paletă largă de surse de venit, iar acestea diferă de la o aplicaţie la alta - plata pentru conţinut multi­media, diverse achiziţii (în special în cadrul jocurilor - de ex. vieţi, resurse etc.), publicitate în cadrul aplicaţiei“, a explicat Florin Stoean, trade marketing manager TV în cadrul Sony România.