Clienţii Băncii Transilvania nu mai pot achita de la 1 noiembrie facturile de utilităţi la casierie

Autor: Liviu Popescu 23.09.2015

Clienţii Băncii Transilvania, al treilea jucător din sistem, nu vor mai putea efectua de la 1 noiembrie anumite plăţi la casieriile sucursalelor băncii, clienţii fiind îndreptaţi către canale alternative, precum automatul de plăţi, de tipul self-service, internet banking, mobile banking, direct debit sau prin cele aproximativ 1.000 de bancomate ale Băncii Transilvania.

Totodată, pentru a încuraja plăţile de facturi la automatul de plăţi, banca vine cu o ofertă valabilă între 15 septembrie şi 15 decembrie, care constă în şase rate fără dobândă dacă plata se realizează cu un card de cumpărături Star, iar suma totală a facturilor plătite este de minimum 200 de lei. Opţiunea de plată în rate trebuie solicitată prin contactarea call center-ului Băncii Transilvania. D

e asemenea, clujenii aduc în oferta lor şi şase luni gratuite la abonamentul de internet şi mobile banking. „Mijloacele alternative de plată înseamnă economie de timp, mobilitate şi, după caz, disponibilitate 24 de ore din 24 şi gratuitate“, spun reprezentanţii băncii. Banca Transilvania are aproximativ două milioane de clienţi şi cea mai extinsă reţea de POS-uri contactless de pe piaţă, de 10.000 de unităţi.