Parmalat: Segmentul băuturilor non-alcoolice pe bază de fructe a dat semne uşoare de revenire

Autor: Mădălina Panaete 21.08.2015

Parmalat România, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul băuturilor nonalcoolice, a avut în primul semestru o îmbunătăţire a rezultatelor de pe plan local comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajutat şi de o creştere „seminificativă” a vânzărilor în volum.

 „Segmentul băuturilor non-alcoolice pe bază de fructe, care este practic singurul segment pe care operează subsidiara locală, a dat modeste semne de creştere în prima jumătate a anului, ajutată de categoriile still drinks (necarbonatate) şi de sucuri“, se arată în cel mai recent raport al companiei-mamă Parmalat din Italia, deţinută de grupul francez Lactalis.

Raportul Parmalat mai arată şi că cererea a crescut în acest an. „Creşterea economică de anul trecut s-a văzut în majorarea cererii interne în primul semestru, care a fost componenta cea mai afectată de criză în ultimii ani.“