Profi vine cu un concept de magazin special pentru zona rurală, unde „trăieşte“ jumătate din România

Autor: Cristina Rosca 10.08.2015
Lanţul de supermarketuri este primul din cei 12 retaileri străini care intră în zona rurală cu investiţii proprii, terenul fiind testat şi de Metro Cash & Carry, dar prin franciza LaDoiPaşi.
 
Lanţul de supermarketuri Profi, controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors, „atacă“ zona rurală cu un format dedicat, primele 11 magazine fiind deschise sub brandul Loco la finalul săptămânii trecute. Compania anunţase anterior că are în plan să deschidă magazine în zona rurală, chiar sub brandul Loco, însă a avut nevoie de mai bine de doi ani şi jumătate pentru a testa şi „şlefui“ conceptul. Spre deosebire de supermarketurile clasice deschise de Profi, magazinele Loco vor vinde o gamă largă de produse non-alimentare, în timp ce varietatea de bunuri care sunt deja produse de localnici pentru autoconsum va fi mai mică.
 
„Loco va fi o replică a magazinelor care se găseau anterior la sate şi care vindeau toate produsele necesare vieţii în mediul rural, printre care sape şi lopeţi“, spuneau la finalul lui 2012 oficialii Profi.