Danone a trimis o româncă de 39 de ani la Paris să aibă grijă de brandul Activia în Europa

Autor: Mădălina Panaete 05.08.2015
Anca Stroe, 39 de ani, care în ultimii patru ani a ocupat poziţia de director de marketing în cadrul Danone Europa de Sud-Est, a fost promovată înce­pând cu această lună în funcţia de market strategies and planning director al Activia Topline Team.
 
Astfel, românca se ocupă de la sediul din Paris al grupului francez de Activia, unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Danone.
 
Anca Stroe lucrează în cadrul Danone din 2006, ocu­pând mai multe funcţii precum senior brand ma­na­ger, brand manager sau brand executive. În 2011, ea a fost promovată ca director de marketing, ajun­gând să coordoneze acest departament din mai multe ţări din regiunea Europei de Sud-Est, inclusiv Ro­mânia. În această poziţie, ea a administrat tot por­to­foliul Danone din regiune şi anume branduri pre­cum Danone Natural, Delicios, Activia, Actimel, Da­nonino, Oikos, Cremosso, dar şi branduri locale din Bulgaria.