Rusu, Hornbach: Oamenii au început să fie stimulaţi de evoluţia economiei, iar sectorul construcţiilor se mişcă foarte tare
Retailerul de bricolaj Hornbach România a încheiat primul semestru al acestui an cu o creştere de 10% a cifrei de afaceri, „clonându-şi“ astfel avansul raportat în 2014.
Mizând în bună măsură pe serviciile de consiliere şi pe trainingul angajaţilor, subsidiara grupului german pune avansul rulajelor pe seama evoluţiei pozitive a economiei la nivel macro, dar şi a unui entuziasm în creştere al clienţilor, generat de dezmorţirea sectorului rezidenţial.
Afacerile retailerului de bricolaj, prezent cu cinci magazine în România, au crescut cu 9% în 2014, la 479 milioane de lei (108 milioane euro), potrivit datelor raportate la Finanţe, compania bifând astfel un al doilea an consecutiv de creştere organică, în contextul în care ultimul magazin al companiei, cel din Timişoara, a fost deschis în vara anului 2012.
La nivelul primului semestru, evoluţia vânzărilor a depăşit aşteptările companiei, care îşi bugetase un avans de 3%.
„Anul trecut, economia României nu a încheiat pe minus, a încheiat pe plus, s-a văzut o mişcare, iar acum, în primăvară, oamenii au început să fie stimulaţi de evoluţia economiei, iar sectorul construcţiilor se mişcă foarte tare“, afirmă Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România, într-un interviu acordat ZF.