Sensodays integrează şi produsele de pe site-ul sigmanet.ro, cumpărat în urmă cu trei ani
Retailerul online Sensodays a început să redirecţioneze către pagina web proprie clienţii care accesează magazinul online sigmanet.ro, achiziţionat în urmă cu trei ani, integrând oferta de produse şi datele clienţilor, conform unui anunţ al companiei.
„S-a transferat tot istoricul (comenzi, facturi, vouchere, abonamente la newsletter). Garanţiile rămân bineînţeles valabile, cu tot suportul post-vânzare. La fel şi toate serviciile pentru achiziţiile finalizate pe Sigmanet“, conform anunţului.
Compania Senso Ambiente, care operează magazinul Sensoday.ro, a înregistrat anul trecut afaceri de 7,6 mil. lei, în creştere cu 8% faţă de anul precedent, şi un profit net de 78.116 lei. Numărul mediu de angajaţi ai firmei din 2014 a fost de 13 persoane. Potrivit datelor din Monitorul Oficial, 90% dintre acţiunile Senso Ambiente sunt deţinute de Marius Ştefan Nedelcu, George Teleman, Gabriela Băiaşu, Dana Iorga şi Liliana Balici. Sensodays are în ofertă diferite produse, de la cele din categoria home & deco până la electrocasnice sau produse de îngrijire personală.
Piaţa locală de retail online este dominată autoritar de eMag, care a pornit la drum ca un magazin de echipamente IT&C, dar acum este în plină transformare într-un „mall“, în care se găsesc o gamă variată de produse. eMag estima pentru 2014 afaceri de aproape 300 de milioane de euro.