Elis Pavaje: Tot ce a fost mai rău a trecut, dar este greu de prevăzut când va fi următorul boom

Autor: Ioan Dornescu 26.06.2015
Oscilaţiile pieţei construcţiilor din pe­rioada de recesiune au încurajat producătorul Elis Pavaje din judeţul Alba, prezent de peste două decenii pe piaţă, să atace mai multe pro­iecte, strategia menţinând compania din Transil­vania pe plus în ultimii ani, scrie revista Bu­siness Construct într-un material privind stra­tegiile adoptate în criză de principalii antre­prenori locali din industria materialelor de construcţii.
 
„Criza economică s-a simţit în ritmul de creştere al companiei şi în general al pieţei. Dacă înainte de 2008 compania avea o creş­te­re medie de aproximativ 15% de la an la an, pe­rioada de criză a scăzut aceste procente la apro­ximativ 5%, un nivel totuşi bun, ţinând cont de contextul macroeconomic. Practic, în ceea ce ne priveşte, criza ne-a încetinit creş­terea, dar nu ne-a dat niciun pas înapoi“, afirmă Emil Goţa, directorul general şi acţio­nar al companiei Elis Pavaje.