Ambiţia lui Dan Minulescu, proprietarul Macromex: să ajungă pe primul loc în piaţa de îngheţată în trei ani

Autor: Mădălina Panaete 12.06.2015

Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de bunuri de larg consum de pe plan local, şi-a fixat ca obiectiv să devină liderul pieţei de îngheţată în 2018, pe o piaţă estimată la circa 170 mil. euro, unde se luptă cu giganţi internaţionali precum Unilever sau Nestlé, dar şi cu afaceri româneşti precum Betty Ice sau Top Gel Prod.

„Resursele pe care le punem în joc în 2015 vor fi semnificative şi vor depăşi, după estimarea noastră, tot ceea ce face concurenţa noastră. Aşteptăm o cotă de piaţă consolidată pe cele trei branduri (La Strada, Corso şi Mars - n. red.) de peste 9%, în care Corso va atinge 6% la finalul sezonului 2015. Obiectivul nostru este să devenim numărul unu în îngheţată în România în 2018“, a declarat Dan Minulescu, CEO al Macromex, companie cu afaceri de 442 milioane de lei (aproape 100 mil. euro) în 2014.

Macromex a început să-şi contureze un nume pe piaţa de îngheţată încă din 2009, când a încheiat un parteneriat cu Algida, divizia de îngheţată a Unilever. Ulterior, în 2013, Macromex preia distribuţia îngheţatei Mars (cu bran­durile Snickers, Mars, Bounty şi Twix). Tot în acea perioadă, Macromex lan­sează pe piaţă şi brandurile proprii de îngheţată: Corso şi La Strada, potrivit datelor de pe site-ul companiei.