Aplicaţia Clever Taxi intră şi în restaurante şi hoteluri prin softul de gestiune
Clever Tech, compania care a lansat pe piaţa locală aplicaţia mobilă de comandat taxiuri Clever Taxi, a încheiat un parteneriat cu dezvoltatorul român de software Soft Tehnica pentru a face disponibilă comandarea unui taxi în restaurante sau hoteluri direct din softul de gestiune pentru horeca. Astfel, clienţii primesc un bon cu detaliile comenzii de taxi la fel ca bonurile emise de aparatele speciale din aeroport sau hipermarketuri.
„Am făcut o legătură între industria horeca - restaurante şi hoteluri - şi logistica urbană. Atunci când eşti într-un local şi ai nevoie de un taxi, îi ceri chelnerului, care în loc să sune la compania de taxi, apasă pe un buton în soft-ul pe care îl folosesc deja şi se tipăreşte un bon“, a declarat pentru ZF Mihai Rotaru, fondator şi CEO al Clever Tech.
Funcţionalitatea se integrează în suita de aplicaţii Freya dezvoltate de Soft Tehnica pentru administrarea afacerilor din horeca şi retail - restaurante, hoteluri, magazine şi saloane de înfrumuseţare sau clinici de tratament şi spa. În prezent, circa 2.000 de unităţi horeca din ţară au implementată soluţia Freya. Aceştia vor primi fără niciun cost suplimentar noua funcţionalitate la actualizarea soluţiei Freya. „Până acum, restaurantele sau hotelurile aveau înţelegeri cu anumite companii de taxi. Clientului i se spunea atunci că taxiul ajunge în 3 minute, dar nu i se spunea mereu şi de la ce companie. Acum i se tipăreşte un bon, unde sunt precizate toate detaliile - compania de taxi, şoferul, indicativul maşinii, în câte minute ajunge etc.“, a spus Iulian Popescu, fondator şi director general al Soft Tehnica.