Crama Liliac se pregăteşte pentru dublarea vânzărilor de vin la terase

Autor: Ioana David 12.05.2015
Simona Mardale, national sales & marketing director al Cramei Liliac, spune că se aşteaptă ca vânzările de vin să se dubleze în lunile următoare pe gamele din portofoliu destinate perioadei de vară.
 
„Deja creşterea este evidentă. Dacă într-o lună vindeam 3.000 de sticle, deja (în mai – n. red.) suntem la 4.000 la jumătatea lunii. Rozeul şi gama Young Liliac îşi dublează vânzările în această perioadă pentru că vorbim despre consumul pe zona de terase şi restaurante. Vorbim despre vinuri uşoare ce pot fi con­sumate la temperaturi ridicate“, a precizat Mardale.
 
În ultimii ani, producătorii de vin s-au orientat către lansarea de produse precum vinul roze sau game de vin alb pentru consumul în timpul verii, când de obicei vânzările sunt mai slabe la nivelul acestei categorii de băuturi.
 
Cele mai mari rulaje în industria vinului se realizează în perioada de iarnă, iar consumul la nivelul întregii pieţe nu a revenit încă pe creştere. Producătorii spun însă că unele creşteri se observă numai în segmentul premium şi mediu de preţ.