Pandora vrea încă două magazine şi o „insulă“ pentru vânzarea talismanelor
Autor:
Roxana Petrescu
02.05.2015
Brandul danez de bijuterii Pandora, cunoscut mai ales prin brăţările de argint care pot fi personalizate prin mai multe talismane, va deschide anul acesta două magazine, unu în Bucureşti şi unu în Iaşi, precum şi o insulă (un spaţiu în interiorul unui centru comercial destinat comercializării bijuteriilor – n. red.) în Capitală după ce compania a finalizat recent lucrările la cel de-al cincilea concept store din România, în Bucureşti Mall.
„Am început prin a fi prezenţi cu o insulă de nouă metri pătraţi, iar acum am decis să lansăm noul magazin pentru clienţii noştri (în Bucureşti Mall – n. red.)“, a declarat Anca Filip, retail operations manager, Pandora România. Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, în 2013 compania Pandora Jewelry România a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane de lei (2,2 milioane de euro) şi pierderi de circa 70.000 de lei.
Potrivit informaţiilor furnizate de companie, în momentul de faţă există cinci concept store-uri Pandora (AFI Palace Cotroceni, Promenada şi Bucureşti Mall din Bucureşti, City Park Mall din Constanţa, Polus Center din Cluj-Napoca) şi trei insule (în Băneasa Shopping City din Bucureşti, Palas Mall din Iaşi şi Iulius Mall din Timişoara).