Producătorul de textile Târnava Sighişoara şi-a bugetat afaceri în creştere cu 20%

Autor: Laurentiu Cotu 01.04.2015
Producătorul de textile Târnava din Sighişoara, judeţul Mureş, printre ai cărui clienţi se numără branduri precum MaxMara, Hauber sau Benetton, mizează în acest an pe o creştere cu 20% a afacerilor, pe baza contractelor la export, dar şi a co­menzilor interne. Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 6 mil. lei (1,4 mil. euro), în scădere cu 10% faţă de anul precedent.
 
„Anul trecut am înregistrat o scă­dere a afacerilor faţă de anul pre­cedent, datorită lipsei acute a forţei de muncă. Pentru acest an pre­vizio­năm o evoluţie po­zitivă a afa­ce­rilor, luând în cal­cul o uşoară re­venire a co­men­zilor la intern, dar şi o creştere a  con­tractelor la export şi a numă­rului de angajaţi“, a declarat pentru ZF Transilvania Cristina Cecilia Hâncu, directorul general al Târnava.
 
Compania are în jur de 200 de angajaţi, însă intenţionează să mai angajeze în acest an încă 30-35 de confecţioneri şi finisori confecţioneri. Tot pentru acest an, producătorul de textile din Sighişoara ia în calcul creşterea cu 20% a capacităţii de producţie faţă de 2014.
 
În prezent, capacitatea lunară de pro­ducţie a fabricii Târnava este de 20.000-30.000 de bucăţi, în funcţie de complexitatea produsului. Compania fabrică cămăşi, bluze, tricouri, fuste, veste şi rochii.