Un fost pilot, care a avut o cădere nervoasă la bordul unui avion, dă în judecată compania aeriană pentru că i-a permis să zboare
Clayton Osbon, un fost pilot al companiei americane JetBlue, a dat în judecată operatorul aerian şi cere 14,9 milioane de dolari pentru că angajatorul nu a făcut niciun efort "pentru a se asigura că este apt de zbor", în ciuda semnalelor de alarmă din urmă cu trei ani.
Osbon a dat în judecată compania Jet Blue la exact trei ani după căderea nervoasă petrecută la bordul unui avion care zbura între New York şi Las Vegas şi al cărui copilot era. Incidentul a dus la aterizarea de urgenţă pe aeroportul din Amarillo, în statul american Texas.
Decizia aterizării de urgenţă a fost luată după ce Osbon a început să alerge pe culoare, vorbind pe un ton foarte agresiv despre religie şi terorism şi făcând comentarii precum "Nu mergem la Vegas" şi "Ar trebui să începeţi să vă rugaţi acum". Pasagerii de la bordul acelui avion l-au imobilizat pe Osbon, iar copilotul aflat la bord a ajutat la efectuarea aterizării de urgenţă.