Groupama „se laudă” cu 276 de reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi, cele mai puţine dintre asigurătorii mari

Autor: Ciprian Botea 18.02.2015

Groupama, compania de asigurări deţinută de grupul francez cu acelaşi nume, a anunţat că a înregistrat anul trecut un număr de 276 de petiţii şi reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi, din care numai 13 au fost considerate întemeiate de către autoritatea de supraveghere. Numărul reclamaţiilor este în scădere cu 7%. Acesta este cel mai mic nivel de reclamaţii raportat de un asigurător non-life de talie mare anul trecut.

Dintre primele şase companii locale în funcţie de primele subscrise cel mai mare număr de petiţii a fost raportat de Astra, respectiv peste 3.400. Allianz-Ţiriac  avut în jur de 1.800, Omniasig şi Uniqa în jur de 1.200, iar Asirom în jur de 900. Companiile de asigurări sunt obligate de autoritatea de supraveghere să publice lunar pe site-urile proprii statistici privind reclamaţiile primite de la clienţi, de cele mai multe ori aceştia fiind nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună.