Cu doar 720.000 de unităţi livrate în 2014, platforma Android Wear a avut un demaraj neconvingător

Autor: Dorian Prodan 12.02.2015

Despre ceasurile inteligente s-a vorbit mult în 2014, iar numărul producătorilor interesaţi de acest segment de piaţă a crescut după lansarea platformei Android Wear. Conform datelor centralizate de către Canalys, producătorii de ceasuri Android Wear au reuşit să livreze doar 720.000 de astfel de produse în cursul anului trecut, această cantitate nefiind chiar descurajatoare pentru început dar arătându-ne totodată că oferta trebuie să se maturizeze şi să se diversifice dacă vrea să atragă o masă semnificativă de utilizatori.



Conform datelor publicate de cunoscuta agenţie de analiză a pieţei, Motorola, LG, Samsung şi ceilalţi producători care folosit platforma Android Wear au reuşit să ofere pieţei doar 720.000 de ceasuri inteligente, iar această cantitate reprezintă de fapt unităţile livrate, nici măcar cele vândute. Campionul vânzărilor este, în mod deloc neaşteptat, modelul Moto 360, în timp ce LG şi Samsung au reuşit şi ei să impună cu modelele G Watch R şi Gear Live. Analiştii companiei afirmă că acest succes modest este provocat de reticenţa producătorilor, de preţurile cam mari care ajung uneori la nivelul unui telefon din gama intermediară şi de lipsa unei strategii tehnologice coerente capabilă să ţină viu interesul pieţei.

 

Citiţi mai departe despre vânzările de accesorii inteligente şi următoarele lansări în domeniu pe GO4IT.ro