Retailerul turc Koton a investit 500.000 de euro în deschiderea şi relocarea magazinului din Bucureşti Mall

Autor: Ioana David 12.02.2015

Retailerul de articole vestimentare Koton a investit 0.5 mil. euro în extinderea şi relocarea magazinului din Bucureşti Mall, care a fost mutat acum la parterul centrului comercial.

Magazinul din Bucureşti Mall a fost primul deschis de Koton în România, în 2007, iar cu această extindere, Koton a anunţat că vrea să-şi majoreze cifra de afaceri cu 37% pe metru pătrat şi cifra de afaceri medie lunară de 3,2 ori.

Odată cu deschiderea de mâine a magazinului, Koton lansează noi colecţii: Kids, Denim, Lingerie şi Sportswear.

Potrivit celor mai recente informaţii financiare, firma Koton SRL, prin intermediul căreia este operată reţeaua locală, a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 30,9 mil. lei (7 mil. euro) şi a avut pierderi de 4,6 mil. lei (1 mil. euro). Prezent în 25 de ţări, retailerul turc are o reţea de 377 de magazine. 

Extinderea retailerului turc Koton va continua în această primăvară, când va deschide două magazine cu o suprafaţă totală de 3.000 de metri pătraţi în centrele comerciale Iulius din Iaşi şi Timişoara. La Iaşi, Koton va ocupa o suprafaţă de 1.800 metri pătraţi, la etajul întâi al Iulius Mall, iar la Timişoara, retailerul va deschide un magazin de 1.200 metri pătraţi, la etaj.