IMM-urile care caută finanţare pot veni la Bursă. Noul sistem de tranzacţionare le aşteaptă începând cu 25 februarie 2015
Documentaţia necesară pentru admiterea la tranzacţionare pe AeRO ce trebuie depusă la bursă cuprinde o cerere de admitere la tranzacţionare, un document de prezentare, ultimele situaţii financiare (anuale şi semestriale), dovada plăţii comisionului de procesare către BVB, precum şi contractul încheiat cu un consultant autorizat, potrivit reglementărilor avizate de ASF.
Documentaţia necesară pentru admiterea la tranzacţionare pe AeRO ce trebuie depusă la bursă cuprinde o cerere de admitere la tranzacţionare, un document de prezentare, ultimele situaţii financiare (anuale şi semestriale), dovada plăţii comisionului de procesare către BVB, precum şi contractul încheiat cu un consultant autorizat, potrivit reglementărilor avizate de ASF.
În plus, societăţile dornice să se finanţeze prin AeRO trebuie să depună la bursă o copie a certificatului de înregistrare a acţiunilor, emis de ASF, şi a certificatului de înregistrare la Registrul Comerţului sau altă autoritate competentă, precum şi decizia organului statutar al firmei privind tranzacţionarea pe ATS. Actele necesare includ şi dovada încheierii contractului cu Depozitarul Central sau, după caz, confirmarea Depozitarului privind întrunirea condiţiilor aferente în cazul în care operaţiunile de registru se realizează de către alt depozitar.