Cum arată o zi de lucru în unul dintre cele mai luxoase hoteluri

Autor: Adrian Robu 29.11.2014

Nicio figură din industria ospitalităţii nu este mai înconjurată de mister decât aceea de administrator de hotel. O astfel de slujbă presupune să cunoşti de toate, să faci orice şi să ai o atitudine amabilă chiar şi când te confrunţi cu solicitări absurde.

Isabelle Hogan, administrator şef la The Mark Hotel, unitate de cinci stele din Manhattan, a explicat pentru huffingtonpost.com ce trebuie să facă un administrator de hotel.

Administratorul poate fi considerat ambasadorul unui hotel, iar dacă oaspeţii au o experienţă neplăcută cu acesta, concediul poate deveni un dezastru.

O zi obişnuită nu se termină niciodată. Trebuie să fi pregătit să răspunzi oricând la orice întrebare, pentru că oaspeţii te pot întreba orice. Mergi la service fără a şti ce urmează să se întâmple. Lucrurile se succed rapid: rezervări la restaurant, bilete la teatru, pregătiri pentru călătorie trimiterea unei persoane să ridice diverse cumpărături sau închirierea unei maşini.

Citiţi articolul integral pe www.mediafax.ro