La modă este formarea unor angajaţi care să reprezinte câte patru-cinci producători

Autor: Luciana Georgescu 10.11.2014
Cătălin Stancu, director executiv al firmei de training şi consultanţă Sfera Bu­siness, consideră că implementarea deciziilor adoptate la nivel de management este unul dintre cele mai dificile procese din cadrul unei organizaţii, motiv pentru care firma pe care o conduce urmează să lanseze un produs de „sindicalizare“ a Key Account Executives (reprezentanţi comerciali- n.red.), care să vină în ajutorul companiilor care se confruntă cu astfel de probleme.
 
„Noi am sesizat că în implementare stă de multe ori diferenţa. În momentul în care lucrurile s-au înţeles la centru, nu este atât de simplu de pus în practică. În prezent există un trend în piaţă, anume că firmele nu îşi mai permit să aibă forţe de implementare în teritoriu, astfel că vom lansa un produs de sindicalizare, prin care o singură persoană să poată reprezenta interesele a patru-cinci producători“, a spus Stancu, invitat la emisiu­nea ZF Live. 
 
Prin această iniţiativă, Sfera Business vrea să pună la dispoziţia companiilor 10-30 de oameni la nivel naţional care să se ocupe de partea de implementare.