Programele de e-learning sunt eficiente doar dacă angajaţii sunt „asistaţi“ în învăţarea online

Autori: Adelina Mihai , Corina Mirea 06.10.2014

Selectarea, de către angajator, a unor programe de învăţare online pentru angajaţi (cu conţinut adaptat pentru nevoile companiei), dar şi asigurarea că în procesul de învăţare participanţii sunt asistaţi de către un trainer sau facilitator sunt doar câteva dintre ingredientele care stau la baza implementării unui program de e-learning în mod eficient – aceasta a fost una dintre concluziile celei de-a 13-a ediţii a dezbaterilor HR Insider.

„Am avut tot felul de tentative de e-learning. De două luni, grupul are o platformă nouă, de tip blended learning (învăţare mixtă - online şi intervenţie din partea angajatorului/ trainerului – n.red.), pe care am lansat-o pentru manageri şi specialişti. Până în prezent, cam 25% dintre cei targetaţi au accesat-o şi mai puţini dintre aceştia au parcurs programele“, a spus Oana Fărcăşanu, HR director pe Europa de Sud-Est în cadrul producă­torului de iaurturi Danone.

Ea a fost prezentă vineri la cea de-a XIII-a ediţie a HR Insider, dezbaterea lunară pe teme de resurse umane organizată de ZF Corporate (serviciul de ştiri cu plată al Ziarului Financiar). Tema ediţiei de vineri a fost: „Cât de popular este e-learningul în rândul angajaţilor români şi care este viitorul progra­melor de training on­line în România?“.