Peste trei luni, jumătate din magazinele Bricostore vor purta sigla Brico Depot

Autor: Cristi Moga 29.08.2014

Grupul britanic Kingfisher, care în primăvara anului trecut a cumpărat cele 15 magazine Bricostore de pe piaţa locală într-o tranzacţie de circa 70 de milioane de euro, va închide în acest weekend cinci unităţi situate în oraşele Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea pentru a le transforma în depozite sub sigla Brico Depot, proces ce va dura aproximativ trei luni.

Britanicii au rebranduit în primăvara acestui an magazinele Orhideea şi Pantelimon din Bucureşti, iar de curând grupul a închis şi magazinul din Militari pentru a fi modificat în formatul comercial Brico Depot, folosit de Kingfisher pe pieţele din Spania şi Franţa.

În aceste condiţii, până la finalul acestui an mai mult de jumătate din magazinele Bricostore (8 din 15) vor fi înlocuite cu depozite Brico Depot, unităţi cu o gamă de produse limitată la 12.000 de articole, un număr de angajaţi mai mic şi un program care începe dimineaţa la ora 7.00, înaintea altor reţele concurente.

WikiZF: Profilul companiei Bricostore

Patrick Papot, deputy CEO România, spune că este mulţumit de rezultatele primelor două unităţi Brico Depot deschise în România. Anul trecut firma Bricostore România a înregistrat o cifră de afaceri de 144 mil. euro, având vânzări medii de circa 9,5 mil. euro per magazin.

Magazinele companiei care vor continua pentru o perioadă să opereze sub sigla Bricostore sunt situate în Băneasa, Suceava, Focşani, Severin, Brăila, Constanţa şi Călăraşi.