Producătorul Parmalat: profitabilitatea s-a îmbunătăţit în S1

Autor: Mădălina Dediu Panaete 05.08.2014
Parmalat România, subsidiara locală a grupului italian cu acelaşi nume, a raportat în primul semestru al acestui an o scădere uşoară a cotei de piaţă în valoare, dar şi-a păstrat poziţia pe segmentul băuturilor răcoritoare din fructe, acolo unde activează, se arată în ultimul raport al companiei-mamă.
 
Parmalat, producătorul sucurilor din fructe Santal, deţine o unitate de producţie în localitatea Tunari (judeţul Ilfov).
 
„În ciuda unei scăderi a vânzărilor în volum şi a veniturilor care au fost în concordanţă cu trendurile de pe piaţă, profitabilitatea subsidiarei locale s-a îmbunătăţit în primul semestru al acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă din anul precendent datorită ajustării preţului de listare şi eficientizării producţiei“, se arată în raportul semestrial al Parmalat Italia. Conform aceleiaşi surse, în primele şase luni ale acestui an consumul a scăzut considerabil, continuând trendul din ultimii patru ani, pe toate categoriile din piaţa băturilor din fructe.