Afacerile dm drogerie markt au crescut cu 26%, dar compania a rămas pe pierderi

Autor: Cristina Roşca 11.07.2014
Retailerul german dm drogerie markt şi-a majorat afacerile cu peste 26% anul trecut, până la 155,6 mil. lei (35 mil. euro), însă a rămas pe pierderi, cu un rezultat negativ de aproape 15 milioane de lei.
 
Compania a fost pe pierderi în fiecare an de la intrarea pe piaţă, însă anul trecut acestea au scăzut cu 20%.
 
Compania a pariat pe o expansiune agresivă de la intrarea pe piaţă, acoperind principalele oraşe din ţară cu peste 60 de magazine, potrivit ultimelor date ale ZF.
 
Reţeaua, prezentă în Ger­mania şi pe principalele pieţe din Europa Centrală şi de Est, a deschis primul magazin din România în 2007 după ce deja testase modelul de business în Cehia, Ungaria şi Polonia. Pe piaţa locală, retailerul care vinde produse de îngrijire, sănătate şi uz casnic a intrat cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să acopere principalele oraşe din ţară. Investiţia într-un astfel de magazin se ridică la circa 500.000 de euro, buget ce include şi stocul de marfă, potrivit ultimelor date deţinute de ZF.