Secretele expansiunii internaţionale a TotalSoft

Autor: Dorin Oancea 27.06.2014

TotalSoft vrea ca în următorii doi ani să ajungă în situaţia de a genera o jumătate din afacerile totale din proiecte derulate pe plan internaţional, în condiţiile în care în ultima perioadă compania a câştigat contracte în Austria, Spania, Arabia Saudită sau Brazilia. TotalSoft a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 27 de milioane euro, din care mai mult de o treime sunt încasări generate de proiecte derulate în străinătate.

„Odată cu expansiunea noastră internaţională, am im­ple­men­tat Charisma şi în Brazilia, Spa­nia, Por­t­u­galia şi Luxem­burg. Vrem ca în 2016 50% din cifra noastră de afaceri să pro­vină din proiecte inter­na­ţionale“, a de­cla­rat Liviu Dră­gan, di­rec­tor ge­neral al TotalSoft. Cha­risma este so­luţia soft­ware de administrare a re­surselor între­prin­derii (ERP - Enter­prise Re­sour­ce Planning) dez­voltată ex­clusiv de TotalSoft, care in­clu­de mai multe module precum con­ta­bili­tate, vânzări sau cash-flow.

Liviu Drăgan îşi va prezenta proiectele şi evoluţia în ca­rieră în cadrul evenimentului „Meet the CEO“, organizat luni, 30 iunie, de revista Business Magazin. „Meet the CEO“ este un eveniment în cadru restrâns, care facilitează dialogul cu cei mai importanţi manageri din România.

 

Pentru a afla mai multe detalii despre „Meet the CEO“, accesaţi secţiunea Evenimente de pe site-ul www.bmag.ro sau sunaţi la numărul de telefon 0318.256.293