Vrignaud, Allianz-Ţiriac: Am intrat într-un nou ciclu, de creştere profitabilă a afacerilor

Autor: Ciprian Botea 04.06.2014

Allianz-Ţiriac, a doua companie din piaţa asigurărilor după volumul sub­scrierilor de anul trecut, a avut venituri din prime de 259 milioane de lei (58 mil. euro) în primul trimestru, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, a anunţat compania.

Profitul operaţional s-a ridicat la 11 mil. lei, cu 40% peste rezultatul din perioada ianuarie-martie 2013, determinantă pentru această creştere fiind reducerea ratei daunei pe segmentul asigurărilor auto. Asigurările generale au contribuit cu 86% la profitul operaţional al companiei.

WikiZF: Profilul companiei Allianz-Ţiriac Asigurări S.A.

„Acestea sunt printre cele mai bune rezultate trimestriale înregistrate de Allianz-Ţiriac în ultimii ani şi confirmă intrarea într-un nou ciclu, de creştere profitabilă, pentru afacerile companiei. Este cel de-al treilea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor într-un context caracterizat de volatilitate pe piaţă“, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.

Asigurătorul a revenit pe profit anul trecut, cu un rezultat net de aproape 87 mil. lei, după pierderi de 43 mil. lei în 2012. Allianz-Ţiriac mai avusese pierderi şi în 2010, de aproape 19 mil. lei.