Olandezii de la ING vor să facă din fondurile mutuale produs de masă

Autor: Roxana Pricop 29.05.2014

Persoanele cu venituri peste medie sunt primele care sunt dispuse să îşi asume un risc şi să facă pasul dinspre economisire spre investiţie în fonduri mutuale, spune Cătălin Vasile, şeful vânzărilor de retail la ING Bank.

„Clienţii sunt nemulţumiţi de depozitele bancare şi caută alternative. Primii care îşi pun problema unor randamente mai mari sunt persoanele cu venituri peste medie. Acest segment îl ţintim cu distribuţia fondurilor de investiţii internaţionale. Vrem să atragem 20% din activele clienţilor din segmentul top affluent, care au venituri lunare de peste 2.000 de euro sau active plasate de peste 50.000 de euro.“

WikiZF: Profilul companiei ING

ING are 50.000 de clienţi încadraţi în categoria top affluent definită ca persoane cu active plasate la bancă de peste 50.000 de euro. Plasamentele acestor persoane în fonduri de investiţii internaţionale ajung până la 20% din total active.