Plastsistem ţinteşte afaceri de 20 mil. €, în creştere cu 13%

Autor: Laurentiu Cotu 26.05.2014
Producătorul de panouri termoizolante Plastsistem, parte a grupului Teraplast, mizează în acest an pe o cifră de afaceri de aproape 91 mil. lei (aproximativ 20,4 mil. euro), mai mult cu 13% faţă de anul trecut, susţinută în principal de finalizarea capacităţii de producţie a structurilor metalice zincate. Compania a realizat în 2013 o cifră de afaceri de peste 80 mil. lei (circa 18 mil. euro).
 
„Potenţialele arii de creştere a pieţei în acest an ar putea fi investiţiile în domeniile agricol şi nonrezidenţial. România are nevoie de dezvoltarea infrastructurii de depozitare în agricultură, iar din punctul de vedere al spaţiilor logistice suntem deficitari faţă de ţările din Uniunea Europeană“, a declarat Alexandru Stănean, director general al Plastsistem.
 
Oficialii companiei spun că anul trecut piaţa locală de panouri termoizolante a scăzut cu peste 10% faţă de anul 2012, însă pentru 2014 Plastsistem aşteaptă ca aceasta să rămână la nivelul din 2013. Condiţia necesară pentru re­ve­nirea pieţei este ca firmele din România să redo­bân­deas­că încrederea în a in­vesti, potrivit lui Stănean.