Cum s-a schimbat viaţa americanului de 26 de ani care şi-a vândut compania cu 1 miliard de dolari către Yahoo. Galerie foto

Autor: Luciana Georgescu 10.05.2014

După vânzarea platformei de microblogging Tumblr către Yahoo, pentru suma de 1,1 miliarde de dolari, fondatorul David Karp s-a concentrat asupra noului job la Yahoo, a întânirilor de presă, dar şi asupra călătoriilor, scrie Business Insider.

În luna mai a anului trecut, Yahoo a anunţat cumpărarea Tumblr, care la vremea aceea deţinea 109 milioane de bloguri şi peste 300 de milioane de utilizatori, cu scopul de a crea o audienţă combinată de peste un miliard de persoane.

Creşterea numărului de utilizatori Tumblr a fost principala coordonată pe care s-a axat evaluarea site-ului de bloguri la 1,1 miliarde de dolari, conform declaraţiilor lui Ken Goldman, directorul financiar al Yahoo.

La scurt timp după anunţul oficial, unii utilizatori Tumblr şi-au exprimat dezamăgirea faţă de noul posesor al site-ului, Yahoo, şi au început să îşi mute blogurile pe platforme rivale, precum WorldPress.

Bloggerii de la Business Insider au întocmit o listă cu evenimentele care s-au derulat în viaţa antreprenorului de 27 de ani, la un an de la achiziţie, conform postărilor de pe blogul personal de pe Tumblr.