Azoiţei, Pazo Grup: Investiţiile fondurilor străine şi deblocarea creditării pot mişca piaţa imobiliară
Autor:
Cătălina Butan
17.03.2014
Grupul specializat în distribuţia de plăci ceramice şi obiecte sanitare Pazo a pierdut zece milioane de euro din business în anii de criză, după ce în perioada de vârf a pieţei imobiliare compania înregistrase o cifră de afaceri de 15 mil.euro.
„Piaţa medie a dispărut odată cu criza. Nu am activat niciodată pe piaţa ieftină, ci pe mediu şi superior, cu accent pe zona de mijloc. Am pierdut 10 mil. euro cifră de afaceri în doi ani în criză pentru că a dispărut piaţa medie. Din nefericire, ne-am ajustat ca şi companie, prin reduceri de personal, mutare de spaţii, renegocieri de chirii. Mulţi competitori nu au reuşit să se ajusteze şi au dat faliment, ceea ce a dus la apariţia unui gol în piaţă, pe care noi l-am umplut repede“, a spus la ZF Live Lucian Azoiţei, unul dintre proprietarii Pazo Grup.