„Pe piaţa bunurilor de consum există o luptă a promoţiilor agresive. Bătălia pe preţ va continua“

Autor: Cristina Roşca 14.02.2014

Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul comercial al InterstarChim, companie care are în portofoliu produse de curăţenie precum Rivex sau Bio Carpet, spune că afacerile companiei au avansat anul trecut cu 6%, la aproape 105 milioane de lei, sub estimările iniţiale, deoarece consumul nu a dat semne reale de revenire, iar lupta pe preţ s-a intensificat, promoţiile agresive fiind principala armă pe această piaţă dominată de giganţi internaţionali.

„Preţurile din magazine acum sunt cele reale, nu sunt umflate deloc, şi cu toate acestea consumul tot nu creşte. De câţiva ani pe piaţa aceasta (a produselor de cură­ţenie - n. red.) există o luptă a promoţiilor agresive pentru atragerea consumatorilor care se uită tot mai atent la preţ. Luptele pe preţ vor continua“, explică Fidanakis. Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală.