BRD a ajuns la 50.000 de clienţi companii care folosesc internet banking-ul

Autor: Ciprian Botea 21.01.2014

Aplicaţia de internet banking pentru companii a BRD, a doua bancă locală după activele deţinute, a ajuns la peste 50.000 de utilizatori la sfârşitul anului trecut, respectiv cu 12% peste nivelul din decembrie 2012. Valoarea tranzacţiilor derulate prin acest canal a crescut cu 40%, susţin reprezentanţii BRD. Banca a adăugat recent noi funcţionalităţi serviciului de internet banking pentru companii, clienţii băncii putând constitui în prezent noi tipuri de depozite având acces la schimburi valutare în condiţii preferenţiale. Totodată, a fost introdus un nou format de descărcare a extrasului de cont, care permite editarea informaţiilor. Clienţii care utilizează serviciul de internet banking au acces la informaţii actualizate în timp real despre soldul conturilor şi efectuează plăţi cu 35% mai ieftine decât la ghişeu.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.01.2014