65% dintre cele mai valoroase branduri sunt active pe Instagram

Autor: Ştefan Stan 19.12.2013

Aproape două treimi din cele mai valoroase branduri din lume sunt active pe Instagram, profitând de popularitatea reţelei de socializare pentru a-şi promova produsele, scrie Mashable.

Aproape toate brandurile prezente pe Instagram postează cel puţin o fotografie pe săptămână.

Între trimestrul al treilea din 2012 şi trimistrul al treilea din 2013, prezenţa companiilor pe Instagram a crescut considerabil, brandurile postând mai des şi atrăgând tot mai mulţi utilizatori (followers). 

Aplicaţia Instagram permite utilizatorilor să adauge filtre şi efecte fotografiilor şi video-urilor şi să le publice ulterior pe reţelele de socializare.

Instagram a fost cumpărată de Facebook în aprilie 2012 pentru un miliard de dolari. Aproape 32 de milioane de persoane sunt active lunar pe Instagarm, reţeaua de socializare având una dintre cele mai rapide rate de creştere a numărului utilizatorilor.

Tabelul de mai jos, creat de Mashable, preia informaţiile oferite de Interbrand, o firmă de consultanţă, şi măsoară prezenţa combinată pe Instagram a primelor 100 de branduri din lume.

Sursă foto: Statista, Mashable