Snapchat, aplicaţia din care pozele dispar în câteva secunde, a refuzat oferta Facebook

Autor: Ioana Nita 14.11.2013

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a oferit trei miliarde de dolari pentru a cumpăra aplicaţia Snapchat, potrivit unor surse apropiate situaţiei citate de Bloomberg, ceea ce arată că gigantul american este dispus să plătească sume mari de bani pentru a atrage utilizatori tineri. Snapchat este o aplicaţie dezvoltată de studenţii de la Stanford care le permite utilizatorilor să facă poze, să înregistreze fişiere video, să adauge text şi desene şi să le trimită unei liste de prieteni alese de ei.

Ceea ce diferenţiază Snapchat de alte aplicaţii este faptul că pozele şi clipurile video trimise pot fi vizualizate cel mult 10 secunde după care dispar de pe telefonul destinatarului. Fotografiile şi fişierele video trimise prin Snachat sunt cunoscute sub denumirea de „Snaps”. După ce a cheltuit peste 700 milioane de dolari anul trecut pe achiziţia serviciului de distribuire a fotografiilor Instagram, Facebook a oferit de trei ori mai mult pentru a cumpăra Snapchat.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.11.2013