Trei sute de oameni au lucrat 18 zile pentru a schimba 50.000 de produse pe rafturile Auchan Pallady

Autor: Mădălina Dediu Panaete 17.10.2013
Auchan România, retailerul francez care a finalizat în septembrie achiziţia a 20 de hiper­mar­keturi Real, a „adunat“ la începutul acestei luni 300 de oameni pentru a transfor­ma magazinul Real Pallady din Capitală într-un hipermarket sub marca Auchan, prima transformare vizibilă în urma unei tranzacţii estimată la 300 mil. euro.
 
Timp de 18 zile cei 260 de angajaţi ai hipermarketului şi trei echipe externe formate din 40 de oameni au lucrat pentru a reamenaja spaţiul în care acum funcţionează cel mai mare hipermarket Auchan din România, care are 50.000 de produse pe rafturi.
 
Magazinul are o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de metri pătraţi şi va fi ina­u­gurat astăzi, transformarea necesitând o investiţie de 2 milioane de euro.