Generali intră pe nişa asigurărilor personalizate pentru firmele mici

Autor: Anelis Baciu 09.10.2013

Generali, filiala locală a asigurătorului italian cu acelaşi nume, caută clienţi printre întreprinderile mici şi mijlocii (IMM), pe care le tentează cu pachete personalizate de asigurare. Poliţele sunt destinate IMM-urilor din cinci domenii, printre care şcoli şi grădiniţe, birouri şi cabinete (agenţii de turism, de real estate, cabinete notariale, medicale şi farmacii), hoteluri şi magazine alimentare, dar şi saloane de înfrumuseţare.

De exemplu, în cazul şcolilor şi grădiniţelor, asigurarea acoperă răspunderea pentru intoxicaţia cu salmonella, despăgubirea bunurilor furate copiilor, dar şi protecţia echipamentelor de bucătărie profesionale. Poliţele pot fi încheiate şi de oamenii de afaceri care derulează businessurile în clădiri închiriate. În plus, pentru daune mai mici de 1.000 de lei, despăgubirea se face direct pe baza fotografiilor care reflectă dauna, trimise de către asiguraţi.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.10.2013