Ce caută angajatorii în profilurile de pe reţelele de socializare ale candidaţilor

Autor: Ştefan Stan 15.09.2013

Angajatorii activi ştiu că site-urile reţelelor de socializare pot fi unele dintre cele mai bune unelte pentru a găsi forţă de muncă. Aceste platforme prezintă companii şi produsele lor şi pun în legătură căutătorii de locuri de muncă cu afacerile care îşi caută noi talente.

Recrutorii acum folosesc şi profilurile de pe reţelele de socializare pentru a verifica atât activitatea şi trecutul acestuia, cât şi experienţa, fotografiile şi caracterului unui potenţial angajat.

Cea mai populară reţea socială pentru business este LinkedIn, unde angajatorii caută cel mai mult pentru noi muncitori.

Nici Facebook şi Twitter nu sunt de neglijat la acest capitol, fiind următoarele pe listă. 

Mashable a făcut un infografic care explică ce caută recrutorii pe profilurile potenţialilor viitori angajaţi.