Pastilele care tratează afecţiunile pielii au consemnat vânzări mai mari cu 6 mil. euro

Autor: Ioana David 06.08.2013

 

Vânzările de medicamente ce se adresează afecţiunilor dermatologice au atins 40,7 mil. euro anul trecut, în creştere cu 1% comparativ cu nivelul din 2011, însă comparativ cu 2010 piaţa a câştigat 6 mil. euro, arată datele companiei de cercetare IMS Health. Dermatologicele reprezintă numai 1% din întreaga piaţa a medicamentelor din România, însă este un segment disputat de giganţi precum Bayer, Novartis, Merck Sharp & Dohme, Servier sau GlaxoSmithKline. Dintre producătorii români, Antibiotice are produse în acest domeniu. Datele prezentate de IMS se referă la intrările în farmacii dinspre distribuitorii farmaceutici, la preţul de achiziţie al farmaciei. Piaţa totală de medicamente a fost de aproape 2,7 miliarde de euro anul trecut, potrivit datelor IMS Health.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.08.2013