Pentru prima data la Super Bowl, o companie va cheltui câteva milioane de dolari pentru a-i face reclamă unei alte companii

Autor: Radu Racu 01.08.2013
Un grup american va cheltui mai multe milioane de dolari pentru un spot publicitar care va fi difuzat în pauza finalei de fotbal american Super Bowl, însă reclama va promova o altă companie, scrie Business Insider.
 
Intuit, un dezvoltator de software financiar destinat întreprinderilor mici şi mijlocii, va cheltui milioane de dolari din fonduri proprii pentru a promova o companie la Super Bowl 2014. "Este pentru prima dată când o companie cumpără o reclamă pentru un client, iar la anul, o firmă mică va fi afişată alături de giganţi din fiecare industrie.
 
Pentru a fi promovată de Intuit, o companie trebuie să trimită până la 22 septembrie o scrisoare de maxim 600 de cuvinte în care să argumenteze de ce este potrivită pentru campanie. Publicul va alege pe reţelele de socializare primii 20 de candidaţi, dintre care un câştigător va fi ales pe baza voturilor celor 8.000 de angajaţi ai Intuit.
 
Smith spune că deşi cel mai vizibil premiu va fi reclama şi difuzarea ei, valoarea totală a premiilor din competiţie este de 25 de milioane de dolari, care include şi promovare online prin Google Adwords sau consultanţă gratuită pentru patru finalişti.
 
Super Bowl este competiţia sportivă cu cea mai mare audienţă din SUA, ultima ediţie fiind urmărită de 108,4 milioane de oameni. Costul difuzării unui spot publicitar din pauza ultimei înfruntări Super Bowl a fost de 4 milioane de dolari pentru 30 de secunde.