Vodafone atacă piaţa de cartele prepay dedicate tinerilor cu un nou brand, Indygen
Autor:
Adrian Seceleanu
09.07.2013
Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat luni un nou produs destinat clienţilor cu vârste până în 30 de ani sub un nou brand, Indygen.
Compania le propune clienţilor nu doar o nouă cartelă preplătită şi un nou plan tarifar în care internetul este în prim plan iar vocea şi SMS-urile trec în planul secund, ci un întreg nou concept şi o nouă identitate - care sunt diferite de cele ale Vodafone.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.