Ce companii au angajat 9.000 de oameni care să „consilieze“ prin telefon clienţii multinaţionalelor

Autor: Corina Mirea 03.07.2013

Cele mai mari 20 de companii care acti­vează în industria de call center de pe piaţa locală au avut afaceri cumulate de aproape 123 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu circa 24% fa­ţă de anul precedent, arată datele centralizate de ZF pe baza informaţiilor furnizate de Registrul Co­merţului şi Ministerul de Finanţe. Statistica a fost realizată după bilanţurile depuse de companii pen­tru perioada 2011-2012 în funcţie de codul CAEN 8220 – activităţi ale centrelor de inter­mediere telefonică (call center).

În 2012, aceleaşi companii aveau un efectiv me­diu de personal de aproape 8.900 de angajaţi, iar în ultimul an cei mai mari 20 de jucători din industria de call center au angajat împreună peste 700 de oameni.