Războiul giganţilor de pe piaţa băuturilor răcoritoare se „simte“ acum în cifre. PepsiCo trece pe pierdere pentru prima dată în ultimul deceniu

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.06.2013
Compania Quadrant - Amroq Beverages (QAB), îmbuteliatorul PepsiCo în România, simte pentru prima dată în ultimul deceniu un declin accentuat al câştigurilor, anul trecut înregistrând pierderi de 66 mil. lei (15 mil. euro), arată o analiză a ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului şi Ministerul Finanţelor.
 
WikiZF: Profilul companiei PepsiCo
 
Declinul profitului PepsiCo în România vine în condiţiile în care piaţa băuturilor răcoritoare a urcat pe o pantă ascendentă anul trecut, pentru prima dată în ultimii trei ani. Cel mai bun an din ultimul deceniu pentru afacerile şi profitul PepsiCo a fost 2008, la începutul crizei, când compania a depăşit pragul de 200 mil. euro cifră de afaceri şi a avut o marjă a profitului de 18%. De atunci rulajele companiei au înregistrat scăderi an de an până în 2011.