Şeful producătorului de panificaţie Titan: Trebuie să te uiţi cu atenţie la clienţii cărora le vinzi pe credit

Autor: Gabriel Razi 12.06.2013
Producătorul de panificaţie Titan, cu afaceri de 63 milioane de euro în anul fiscal 2012 (octombrie­septembrie), a decis să pună în aşteptare orice proces de extindere şi să se concentreze pe securizarea încasărilor şi pe controlul fluxurilor de materie primă, în condiţiile în care piaţa a fost marcată de insolvenţe şi preluări de companii aflate în dificultate.
 
„Colectarea banilor din piaţă este o problemă permanentă, în ultima perioadă multe companii s-au dus în insolvenţă. Avem alte strategii în politica de creditare pentru a fi în concordanţă cu piaţa. Trebuie să selectezi cu atenţie cui îi dai credit în piaţă, ne-am adaptat“, spune Stephanos Krommydas, directorul general al Titan, companie controlată de LLI Euromills, parte a grupului austriac Raiffeisen.
 
Incapacitatea de colectare a creanţelor din piaţă, evaziunea fiscală şi creşterea preţului la materia primă au ieşit recent în evidenţă ca fiind motivele ce au stat la baza intrării în insolvenţă a Dobrogea Grup, un alt jucător mare din piaţa locală de panificaţie.