Fostul director de marketing al Mobexpert a investit 40.000 de euro într-un magazin de saltele în Piaţa Victoriei

Autor: Ioana David 06.06.2013

Marcela Moss, 39 de ani, fostul director de marketing al Mobexpert, a investit 40.000 de euro în primul magazin Salterra, deschis în clădirea America House din Piaţa Victoriei din Capitală. În urmă cu câteva luni, Moss a lansat site-ul de vânzări online salterra.ro. 

În primul an de funcţionare, Marcela Moss estimează că va vinde 4.500 de produse şi va înregistra vânzări de 0,5 mil. euro.

"După o experienţă de 15 ani în domeniul industriei mobilierului am realizat că românii nu acordă suficientă importanţă sănătăţii lor. De multe  ori aleg un pat cu o formă deosebită, dar uită să investească în elementele esenţiale destinate odihnei. De aici a pornit ideea unui concept nou de magazin dedicat culturii somnului", a spus Marcela Moss.

Până anul acesta, Moss a fost directorul de marketing al Mobexpert, cel mai mare jucător in industria locală a mobilei.

Pe această piaţă a vânzărilor de saltele sunt active comapanii precum Studio Moderna (care de¬tine brandul Dormeo), dar şi companii din industria de mobilă şi decoraţiuni interioare.