Lazanu, BRD: trebuie să fim conştienţi că nu putem face restructurare până nu eficientizăm procesele interne

Autor: Mădălina Dediu Panaete 27.05.2013

Managerii ar trebui să conştientizeze nevoia de schimbare şI de tăiere a cheltuielilor  şi de faptul că nu ar mai trebui să se gândească la imaginea sau orgoliul ci la profitabilitatea companiei, afirmă Gianina Lazanu, director direcţia recuperare creanţe BRD Groupe Societe Generale.

“Trebuie să fim conştienţI că nu putem face restructurare până nu eficientizăm procesele interne Nu trebuie să ne mulţumim doar cu realizarea acelui plan de reorganizare, acel plan trebuie urmărit să fim convinşi că a fost bine implementat, că există performanţă  şi nu că a fost un business plan  frumos şi care să dea bine în faţa creditorilor”, a  declarat Gianina Lazanu în cadrul evenimentului “Restructurarea, o măsură de însănătoşire a companiilor”, organizat de Ziarul Financiar.

Ea dă exemplul companiilor Flanco şI Leonardo, unde managerii au înţeles nevoia de reorganizare atunci când acestea au intrat în insolvenţă.