Reţeaua de hoteluri Ibis: Creştem ponderea vânzărilor online la 30%

Autor: Mirabela Tiron 27.03.2013

Reţeaua hotelieră Ibis România, parte a grupului internaţional Accor, a lansat o nouă platformă de comunicare şi rezervări online, care integrează motorul de căutare şi rezervare a camerelor în timp real. Aceasta va creşte ponderea vânzărilor online la 30%, faţă de 20% în prezent. În ceea ce priveşte rezervările efectuate de pe dispozitive mobile, Ibis îşi propune să crească ponderea lor la 5% din total. Investiţia în această platformă nu a fost făcută publică.

“Ne aliniem noilor standarde şi obiceiuri de lucru şi de comunicare ale clienţilor” , a declarat Ioan David, director general al Ibis România.

Ibis operează în România 4 hoteluri de 3 stele, din care două în Bucureşti, unul în Constanţa şi unul în Sibiu. Afacerile celor patru hoteluri nu au fost făcute publice.