Chinezii vin la Bucureşti pentru a convinge companiile locale să investească în e-commerce sau afaceri verzi

Autor: Dana Ciriperu 26.02.2013

România a înregistrat în ultima perioadă o creştere a vizibilităţii pe piaţa asiatică, investiţiile în domenii precum proprietatea intelectuală, e-commerce-ul în China sau afacerile "verzi" urmând a fi discutate săptămâna aceasta în cadrul unui seminar organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României în parteneriat cu EU SME Centre China şi China IPR SME Helpdesk. Investitorii români interesaţi să intre pe piaţa chineză vor afla care sunt principalele beneficii, dar şi obstacole în demararea unui business pe piaţa chineză. În ultimul deceniu importurile României din China au crescut de 13 ori, de la 190 milioane de euro în 2000 la 2,56 miliarde de euro în 2011, în timp ce exporturile româneşti în China au crescut de doar patru ori, de la 93 milioane de euro la aproape 400 milioane de euro în 2011.