Un magazin de 68 de metri pătraţi a vândut lenjerie intimă de lux de 300.000 de euro pe Calea Victoriei

Autor: Cristina Roşca 18.12.2012

Clienţii monobrandului de lenjerie intimă de lux La Perla de pe Calea Victoriei au lăsat în medie la casă 3.500 de lei (780 de euro). În acest context, compania care operează brandul pe piaţa locală estimează pentru primul an de prezenţă pe piaţa locală vânzări de 300.000 de euro.

În primăvara acestui an Camelia Tomoiagă (40 de ani, foto) a deschis magazinul de lenjerie intimă La Perla pe Calea Victoriei în care a investit câteva sute de mii de euro. Românca, de profesie economist, a primit franciza pentru România a brandului italian, după ce „s-a luptat“ cu alţi români înscrişi în această cursă.

Magazinul de 68 de metri pătraţi de pe Calea Victoriei este primul pe care Camelia Tomoiagă îl deschide în România, însă ea are planuri pentru o nouă unitate în provincie. „Startul a fost foarte bun. După primul an vom face un bilanţ şi, în funcţie de rezultate, vom decide dacă mai deschidem alte magazine. Pe lista cu opţiuni sunt oraşe precum Cluj, Timişoara sau Iaşi“, spune Camelia Tomoiagă.

Preţurile produselor La Perla variază de la câteva zeci la câteva sute de euro. Brandul de lenjerie intimă de lux este la a doua încercare pe piaţa locală, după ce iniţial a fost adus în franciză de compania Alsa Boutiques care mai deţine francize pentru alte branduri de lux, precum Max Mara, Emporio Armani sau Ermenegildo Zegna. Şi prima dată magazinul a fost deschis tot pe Calea Victoriei, însă a fost închis în 2009. Pe piaţa locală La Perla concurează cu ID Sarrieri, Jolidon şi Calzedonia.