Care sunt cele mai căutate emisiuni TV pe Google în România

Ziarul Financiar 16.12.2012

Google a anunţat săptămâna aceasta tradiţionalul Zeitgeist ("spirit al vremurilor"), care arată tendinţe bazate pe căutări efectuate în România în anul 2012. În acest an, cele mai populare căutări arată interesul în creştere pentru divertisment, personalităţi, fotbal, dar şi curiozităţi legate de "cum se face? " sau "ce este?".

1. Românii au talent

2. Vocea romaniei

3. Happy hour

4. X factor

5. În puii mei

6. În gura presei

7. Acces direct

8. Ce se întâmplă doctore?

9 Burlacul

10.Urania horoscop

Google dezvăluie "Zeitgeist" explorând miliarde de interogări pe motorul său de căutare. Rezultatele de mai sus sunt generate în baza căutărilor efectuate din România. În plus faţă de Zeitgeist de la sfârşitul anului, care evidenţiază tendinţele majore din 2012, Google oferă mai multe instrumente care oferă o perspectivă asupra tendinţelor globale sau regionale, trecute sau prezente. Instrumentul Google Zeitgeist nu poate identifica utilizatorii individuali, deoarece se bazează pe date anonimizate şi agregate, care indică cât de des anumite interogări de căutare apar în timp.