UPC a înlocuit fibra optică arsă în incendiul din galeriile Metrorex

Autor: Adrian Seceleanu 13.12.2012

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a reluat furnizarea serviciilor către întreaga bază de clienţi astăzi în jurul orei 15,30, după finalizarea operaţiunilor de înlocuire a cablului de fibră optică distrus miercuri seară în urma unui “mic incendiu” care a avut loc în galeriile Metrorex, a anunţat compania.

“În jurul orei 15.30 toţii clienţii aveau din nou semnal. Impactul major a fost în Bucureşti, în rest a fost afectată doar Timişoara aseară dar pentru foarte puţin timp. Restul ţării nu a suferit. Dar multe probleme au fost pentru că a picat şi call-center-ul aseară şi deşi dimineaţă mergea din nou erau foarte multe apeluri. Totuşi chiar şi în această situaţie ne-am mobilizat şi am încheiat ziua cu un <<answer rate>> de 70%. A fost o mobilizare incredibilă a tuturor echipelor, magazinele s-au deschis mai  devreme astăzi tocmai pentru a prelua din volum iar foarte mulţi colegi au muncit toată noaptea”, au precizat pentru ZF reprezentanţii UPC.

Miercuri seară clienţi ai UPC din mai multe zone din Bucureşti au rămas fără serviciile furnizate de companie şi nu au putut suna nici la call-center după ce un cablu de fibră optică din galeriile metroului bucureştean, care făcea legătura la staţia principală de emisie a operatorului, a ars în urma unui “mic incendiu” provocat de un scurtcircuit la nişte cabluri electrice ale Metrorex.

UPC avea la finele lunii septembrie 1,14 milioane de clienţi pentru serviciile TV, 316.700 clienţi pentru serviciile de internet şi 212.000 pentru telefonie fixă.